Winnaars SponsorRingen 2024 bekendgemaakt tijdens feestelijke avond in SugarFactory

Winnaars SponsorRingen 2024
Speciale rondleiding door het Van Gogh Museum

Van Gogh en Hyundai brengen ouderen naar het museum

Voor de zesde keer hebben het Van Gogh Museum en Hyundai samen de Connection Day georganiseerd. Dit initiatief is bedoeld om mensen voor wie een museumbezoek niet vanzelfsprekend of zelfstandig mogelijk is te laten kennismaken met de kunst en het leven van Vincent van Gogh.

LiveWire, Brand events | 17-6-2025

Merkactivatie Starbucks Chilled Coffee door Kumpany

Kumpany wint activatiepitch Starbucks Chilled Coffee

Starbucks Chilled Coffee heeft haar samenwerking met festival Down The Rabbit Hole (DTRH) met drie jaar verlengd. Merkactivatiebureau Kumpany kwam na een uitgeschreven pitch als winnaar uit de bus en is verantwoordelijk voor het concept, doorvertaling naar content kanalen en de productie.

Festivals, LiveWire, Brand events | 16-4-2025

National Gallery London sleep over

National Gallery biedt unieke overnachting te midden van meesterwerken

In een primeur voor het 200-jarige bestaan van de National Gallery in Londen, krijgt één gelukkige kunstliefhebber de kans om op 9 mei te overnachten in het museum, te midden van enkele van de meest iconische schilderijen uit de kunstgeschiedenis. Deze bijzondere ervaring markeert de heropening van de gerenoveerde Sainsbury Wing na een tweejarige verbouwing.

Brand events | 10-4-2025

Studio INI Designer Nassia Inglessis

ASUS activeert merkbeleving met AI-installatie op Milan Design Week

ASUS presenteert tijdens de Milan Design Week 2025 een innovatieve merkactivatie met hun tentoonstelling ‘Design You Can Feel’, die plaatsvindt van 8 tot 13 april in de historische Galleria Meravigli in Milaan. De tentoonstelling draait om het verkennen van materialiteit, vakmanschap en kunstmatige intelligentie (AI), elementen die centraal staan in de ontwerpfilosofie van de computerproducent. 

Beurzen, Brand events | 3-4-2025

David de Bruijn - Wink

WINK promoveert David de Bruijn tot Global Chief Creative Officer

Experiential agency WINK heeft David de Bruijn benoemd tot Global Chief Creative Officer (CCO). Als Creative Director bij WINK heeft hij meerdere prijswinnende experiental campagnes geleid voor merken zoals Corona, Budweiser en NFL. Zijn aanpak heeft hem een ​​plek opgeleverd in de Top 100 Most Influential Event Professionals en heeft geholpen om meer dan 100 internationale brancheprijzen voor WINK te bemachtigen, waaronder Cannes Lions en Clio Awards. 

LiveWire, Brand events | 14-3-2025

LEGO en F1 Build the Thrill

LEGO presenteert aankomende Formule 1 activaties

In aanloop naar het nieuwe Formule 1 seizoen heeft LEGO haar aankomende activaties bekend gemaakt als uitwerking van het eind vorig jaar overeengekomen partnerschap.  De merkactivaties omvatten LEGO-experiences tijdens de race-weekends, exclusieve verzamelobjecten, evenementen in de winkels en digitale content.

Brand events | 4-3-2025

Oneblade Tietema Rockets

Philips OneBlade nieuwe partner Tour de Tietema en Unibet Tietema Rockets

Philips OneBlade is de nieuwste partner van wielerploeg Unibet Tietema Rockets en Tour de Tietema. Het merk moet de renners ondersteunen met zowel praktische als visuele voordelen. 

Sportevenementen, Brand events | 21-2-2025

Beterbed

Nachtelijke activatie Beter Bed om beter slapen onder de aandacht te brengen

Wie goed slaapt, presteert beter overdag. Het draagt niet alleen bij aan het behalen en volhouden van goede voornemens, maar ook aan het realiseren van persoonlijke plannen en dromen. Daarom bedacht beddenmerk Beter Bed een activatie rond dit thema.

Brand events | 17-2-2025

Partner content

Next Venue - Midden Nederland Hallen-29C 960x640

Drive to impress: 360°-beleving tijdens een automotive event in de vernieuwde Midden Nederland Hallen

Organiseer je een evenement voor een automerk, truckfabrikant of dealerbedrijf? De vernieuwde Midden Nederland Hallen is dé plek voor indrukwekkende automotive events, met unieke features zoals rijdende tribunes, mobiele LED-walls en een adembenemende entree. Centraal in Nederland, direct aan de snelweg en perfect bereikbaar!

Advertorial: Brand events | 30-9-2024
Rotterdam Ahoy

Rotterdam Ahoy Convention Centre

Rotterdam Ahoy loopt voorop in de transitie naar een duurzamere evenementenbranche, en nodigt u uit om deel uit te maken van deze groene revolutie. Als een van de grootste multifunctionele locaties van Nederland verwelkomt Rotterdam Ahoy jaarlijks miljoenen bezoekers voor een divers scala aan evenementen, variërend van internationale congressen en beurzen tot sportevenementen en concerten. Het Rotterdam Ahoy Convention Centre (RACC) met 35 zalen, een indrukwekkend auditorium (RTM Stage), prachtige foyers en expositieruimtes, biedt de ideale setting voor zowel grote (internationale) congressen als meer intieme zakelijke bijeenkomsten. In het streven naar duurzaamheid hebben we onszelf ten doel gesteld om een ​​leidende rol te spelen in de transitie naar een milieuvriendelijkere en verantwoorde evenementenbranche.

Advertorial: Sportevenementen, Advertorial: Brand events | 10-9-2024