Harry de Bruin wordt per 1 juni 2025 adjunct-directeur van DeLaMar in Amsterdam. De Bruin werkt nu nog bij de TheaterHangaar en Hangaar 2 in Katwijk. Daar was hij de afgelopen vijftien jaar verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de musical Soldaat van Oranje, met name voor de locatie en de organisatie om de voorstelling heen. Bij DeLaMar zal De Bruin zich hoofdzakelijk richten op het werven en organiseren van zakelijke evenementen, gebouw, horeca en ontvangst van het publiek.
Amsterdammers kunnen van 7 tot en met 10 mei gratis hun lever laten checken bij RAI Amsterdam. De levertest is onderdeel van het EASL-congres (European Association for the Study of the Liver), dat duizenden artsen, verpleegkundigen en wetenschappers uit de hele wereld samenbrengt. De actie is een initiatief van EASL, RAI Amsterdam en Amsterdam Convention Bureau die bewustwording willen creëren over levergezondheid, juist omdat leverproblemen vaak pas laat klachten geven.
Michiel Bredius stopt als directeur van evenementenverzekeraar No Risk. Dat kondigt hij aan op LinkedIn.
Fiona Bruder gaat per 1 mei 2025 de functie van Global Chief Executive Officer (CEO) bij George P. Johnson (GPJ) bekleden. Dat maakte het toonaangevende bureau, gespecialiseerd in experience marketing, donderdag bekend.
Tijdens de 750e verjaardag van Amsterdam viert Muziekfeest op het Plein ook een mijlpaal: het Nederlandstalige livemuziekevenement bestaat 20 jaar. Om beide jubilea te vieren, programmeert AVROTROS tijdens het festival Op de Ring de eenmalige editie Muziekfeest Op de Ring.
Ter ere van het 750-jarig bestaan van Amsterdam heeft stadsgenoot én officieel partner van de jubileumviering Heineken een speciaal pils gebrouwen: Heineken® Studio Mokum750.
Meetingselect, het internationale platform voor beheer van bijeenkomsten, heeft haar Meeting Booking Widget officieel gelanceerd in de Azië-Pacific regio. De primeur vond plaats bij Novotel Singapore on Stevens, waar de technologie werd gepresenteerd tijdens een Client Appreciation Dinner.
De Nederlandse Ampco Flashlight Group is toegetreden tot het internationale netwerk van Clair Global, een toonaangevende speler in de wereld van live tour- en eventproducties. Met deze stap verstevigt Clair Global, met het hoofdkantoor in de Verenigde Staten, zijn positie op de Europese markt. Voor Ampco Flashlight betekent de samenwerking toegang tot een groter internationaal netwerk en meer middelen, terwijl het bedrijf zijn eigen identiteit en werkwijze behoudt.