LiveWire, Brand events

Winnaars SponsorRingen 2024 bekendgemaakt tijdens feestelijke avond in SugarFactory

Winnaars SponsorRingen 2024

Tijdens een feestelijke bijeenkomst in de SugarFactory in Halfweg zijn op dinsdag 17 juni de winnaars van de SponsorRingen 2024 bekendgemaakt. Tot de gelauwerden behoren de merkactivatie IKEA Drömland op Lowlands en Fleur de Bouter van House of Sports als Talent van het Jaar.

In aanwezigheid van zo'n 300 sponsorprofessionals werden de meest inspirerende sponsorcases van het afgelopen jaar geëerd. De presentatie van de avond was in handen van Jamie Trenité.

Tien categorieën

De SponsorRingen gelden als de meest prestigieuze prijzen binnen de Nederlandse sponsorwereld. Uit 55 inzendingen selecteerden vakjury’s en een hoofdjury de winnaars in tien categorieën. Ook werd de Special SponsorRing 2024 uitgereikt aan D66-leider Rob Jetten vanwege zijn cruciale rol in het terugdraaien van de btw-verhoging op sport, cultuur, boeken en media. 

Overzicht van de winnaars

Branded Content & Media Partnerships

  • Goud: Hoe adidas na 20 jaar lokaal relevant wist te zijn voor Gen-Z tijdens het EK voetbal
  • Zilver: TENA & Libelle: Samen van Menopauze naar Menopower
  • Brons: HNTM x Colgate "Behind the Smile"

Cultuur

  • Goud: Pulse
  • Zilver: Rabobank Art Lab en Depot Boijmans van Beuningen; 'Let's Talk Money' Carlijn Kingma
  • Brons: ING 35 jaar trotse hoofdsponsor Koninklijk Concertgebouworkest

Entertainment

  • Goud: IKEA DRÖMLAND x LOWLANDS
  • Zilver is in deze categorie niet uitgereikt wegens last minute terugtrekking van de case.
  • Brons: ING 35 jaar trotse hoofdsponsor Koninklijk Concertgebouworkest

Maatschappij

  • Goud: Coaching Girls - Nike & KNVB
  • Zilver: Beleef de positieve energie van Missie H2 en TeamNL
  • Brons: Rabo ClubSupport

Sport

  • Goud: Samsung ShotControl
  • Zilver: Toyota helpt om een gelijk speelveld te creëren voor iedereen
  • Brons: De Rabo Sportactie Met sport win je vrienden

Speciale categorieën

  • Beste gebruik van Content: G-STAR x Magnus Carlsen
  • Beste gebruik van Creativiteit: The Name Game
  • Beste gebruik van Data & Insights: Van bijdrage naar bewustwording, Nederlandse Loterij maakt haar missie zichtbaar
  • Beste gebruik van ROI/Business case: Samsung ShotControl
  • Talent van het Jaar: Fleur de Bouter, House of Sports

Winnende cases

Meer informatie over de SponsorRingen en een uitgebreide toelichting op de winnende cases is te vinden op de officiële website. In samenwerking met SponsorReport is bovendien een speciale editie uitgebracht waarin de winnende cases nader worden belicht.

 


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief