LiveWire, Brand events
Voor de zesde keer hebben het Van Gogh Museum en Hyundai samen de Connection Day georganiseerd. Dit initiatief is bedoeld om mensen voor wie een museumbezoek niet vanzelfsprekend of zelfstandig mogelijk is te laten kennismaken met de kunst en het leven van Vincent van Gogh.
In volledig elektrische Hyundai's - gewrapt in Van Gogh-meesterwerken - en met begeleiding door teamleden van Hyundai Motor Nederland, werden drie groepen senioren van Amsterdamse vestigingen van Cordaan & Dynamo naar het museum gebracht. De groepen mochten gratis het museum in en werden rondgeleid tijdens een dag vol kunst, verhalen en oprechte verbinding.
Ouderen ontvangen in de maanden juli en augustus meestal minder bezoek door de vakanties van hun naasten en ook het verenigingsleven waaraan ze deelnemen ligt in de zomer tijdelijk stil. Op deze speciale dag worden ouderen, voor wie het lastig is om zelfstandig kunst te beleven, er weer mee in verbinding gebracht.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.