Festivals, Brand events

Marcel Surendonk leidt nieuw sponsorlabel Joe Live bij Joe Public

Marcel Surendonk

Joe Public heeft Marcel Surendonk aangesteld als Head of Joe Live, het nieuwe label van het bureau dat zich richt op sponsoring en activaties van live evenementen als festivals en sportevenementen. Surendonk was de afgelopen 18 jaar werkzaam bij MOJO/Live Nation, waar hij verantwoordelijk was voor sponsorovereenkomsten en activaties van grote merken als Rabobank, Nationale-Nederlanden, Heineken, Coca-Cola en KPN op grote festivals als Lowlands, Pinkpop en North Sea Jazz.

Geïntegreerde activaties​

Volgens Surendonk sluit de stap naar Joe Live aan bij zijn wens om te opereren binnen een creatieve omgeving waar hij zijn passie voor merken, muziek en sport kan combineren met brand experience concepten. 

Met Joe Live wil hij adverteerders helpen bij het ontwikkelen van een overkoepelende sponsorstrategie, het kiezen van de juiste partners en het opzetten van activaties die geïntegreerd worden met campagnes en socialmediaconcepten. “Te vaak heb ik activaties gezien die te veel op zichzelf stonden, terwijl er juist meer uit te halen is door een slimme campagne te integreren in het idee,” aldus Surendonk.

Zelfstandige entiteit

Het team van Joe Live bestaat uit specialisten op het gebied van creatie, strategie en accounthandling. Joe Live werkt niet alleen voor bestaande klanten van Joe Public en het zusterbedrijf Springbok, maar zal ook als zelfstandige entiteit voor andere adverteerders opereren. 

Sanne Tolsma, managing director van Joe Public, benadrukt dat de combinatie van de strategische, creatieve kracht van een reclamebureau met de energie van sponsoring en activatie iets nieuws is in de markt. “Met Marcel aan boord hebben we zowel de ambitie als de ervaring om hier iets groots van te maken.”


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief