LiveWire

Yellow25 nieuw strategisch netwerklabel in hospitality en events

Yellow25

Een groep ervaren ondernemers uit de hospitality-, food- en eventsector heeft een nieuw samenwerkingsverband gelanceerd onder de naam Yellow25. Het initiatief profileert zich als een strategisch netwerklabel dat organisaties ondersteunt bij groei, innovatie en positionering.

In tegenstelling tot traditionele bureaus is Yellow25 geen vast kantoor of agentschap, maar een collectief van zelfstandige professionals met uiteenlopende achtergronden. Het netwerk richt zich op bedrijven die behoefte hebben aan advies, tijdelijke versterking of de inzet van zogenoemde fractional professionals (parttime executive). De focus ligt daarbij op thema’s als merkstrategie, klantbeleving en duurzame vernieuwing.

Vijf ervaren ondernemers

Achter de oprichting staan vijf ondernemers met jarenlange ervaring in de sector. Dorine van der Bruggen, medeoprichter van Bruggen & Verwiel Eventmarketing, brengt haar expertise in merkactivatie en live communicatie in. Miranda Hesselmans, met een verleden bij Jaarbeurs en Martinair Party Service, richt zich op strategisch denken en merkbeleving. Collin Schoonens heeft als voormalig directeur bij Hutten en Albron vooral ervaring met hospitality, food en duurzame innovatie. Peter van der Veer koppelt zijn kennis van destinatiemanagement en evenementenorganisaties als Ahoy en Jaarbeurs aan marketing en gebiedsontwikkeling. Tot slot houdt Erwin Verschoor, eerder actief bij Maison van den Boer en Martinair Party Service, zich bezig met operationele en gastvrijheidsvraagstukken.

Vernieuwende dienstverlening

Volgens medeoprichter Hesselmans is Yellow25 ontstaan uit een gedeelde behoefte aan samenwerking en vernieuwende vormen van dienstverlening. Wat begon met informele uitwisselingen groeide uit tot een gezamenlijke visie en aanpak, met meer slagkracht door bundeling van netwerken en expertise.

Het collectief presenteert zich nadrukkelijk als flexibel en schaalbaar, door waar nodig ook externe specialisten aan te haken. Daarmee wil het organisaties snel kunnen helpen om in beweging te komen en concrete resultaten te behalen.

Yellow25 positioneert zich zo als alternatief voor traditionele adviesbureaus en agencies, met als belofte dat de kracht vooral ligt in het combineren van onafhankelijke denkers en doeners binnen één netwerk.


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief