Brand events, LiveWire

XSAGA en Rijksmuseum hebben met de viering van de 10 miljoenste bezoeker van het Rijksmuseum de 20th Anniversary ‘Best of the Best’ Award van het internationale Bea World Festival gewonnen. Deze onderscheiding bekroont de beste Grand Prix winnaar van de afgelopen 20 jaar, een internationale erkenning binnen de event- en livecommunicatiebranche.
In juni 2017 bezocht docent Stefan Kasper samen met zijn leerlingen het Rijksmuseum, niet wetende dat hij de 10 miljoenste bezoeker was. Totaal verrast kreeg hij een unieke ervaring cadeau: een nacht doorbrengen in de wereldberoemde Eregalerij van het museum, bij het iconische schilderij De Nachtwacht.
Het project kreeg wereldwijd aandacht met meer dan 30 miljoen views online. Volgens de vakjury van het Bea World Festival blonk het uit in creativiteit, innovatie en effectiviteit, door de mijlpaal van de 10 miljoenste bezoeker aan een emotionele, sympathieke en persoonlijke ervaring te koppelen die zorgde voor internationale persaandacht en versterking van het merk Rijksmuseum.
Het Bea World Festival is een internationaal erkende competitie voor events en livecommunicatie, met inschrijvingen uit meer dan 40 landen. De Grand Prix wordt jaarlijks bepaald naar aanleiding van honderden inzendingen en is de hoogste eer die een case kan behalen.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.