Beurzen, LiveWire
Jamie Harrison is benoemd tot hoofd van de volledige digitale productomgeving van RX. Harrison, voorheen senior vice-president productontwikkeling, krijgt daarmee een centrale rol in de verdere digitale innovatie en de commerciële strategie van de internationale organisator van beurzen en b2b-evenementen.
Met zijn promotie stuurt Harrison voortaan het wereldwijde team aan dat zich richt op digitale innovatie, klantinzichten en commerciële productontwikkeling. Zijn nieuwe takenpakket omvat onder meer het identificeren van nieuwe digitale kansen die verder gaan dan traditionele evenementen en het optimaliseren van de digitale beleving voor zowel bestaande als nieuwe doelgroepen.
Harrison speelde de afgelopen jaren een sleutelrol in de ontwikkeling van digitale tools die het volledige traject van evenementen ondersteunen, van registratie en matchmaking tot aan contentdistributie en data-analyse. Hiermee draagt hij bij aan het versterken van de interactie tussen fysieke en digitale elementen binnen de beursomgeving.
Volgens COO Brian Brittain zorgt het voortdurend betrekken van klanten ervoor dat RX digitale oplossingen kan ontwikkelen die perfect aansluiten bij hun behoeften. Daarbij ligt de focus op het uitbreiden van digitale klantcommunities, het stimuleren van ondernemend netwerken en het verbeteren van de onsite-ervaringen. Brittain noemt Harrisons visie en ervaring essentieel voor het verwezenlijken van deze strategie.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.