LiveWire
Fiona Bruder gaat per 1 mei 2025 de functie van Global Chief Executive Officer (CEO) bij George P. Johnson (GPJ) bekleden. Dat maakte het toonaangevende bureau, gespecialiseerd in experience marketing, donderdag bekend.
Bruder, een leider met ruim 25 jaar ervaring in de marketingwereld, stond voorheen aan het hoofd van de Amerikaanse tak van GPJ. Ze staat bekend als een drijvende kracht achter de groei en wereldwijde expansie van het bureau.
Bruder volgt Chris Meyer op, die na twaalf jaar aan het roer van GPJ te hebben gestaan recentelijk benoemd is tot ceo van Project, het moederbedrijf van GPJ. Meyer zal Bruder gedurende de overgangsperiode ondersteunen en de rol van Strategisch Adviseur binnen GPJ op zich nemen.
Bruder zal zich richten op het vergroten van de wereldwijde impact van het bureau door te blijven investeren in AI-gedreven oplossingen en uit te breiden naar nieuwe marktsegmenten.
"Fiona heeft zich jarenlang met hart en ziel ingezet voor de groei en missie van dit bedrijf, met inbegrip van indrukwekkend leiderschap tijdens de pandemie – waaruit we als bedrijf zelfs sterker zijn gekomen. Haar globale denkwijze, mensgerichte leiderschapsstijl en onwrikbare toewijding aan het succes van onze klanten maken haar de ideale leider voor dit volgende hoofdstuk." - Chris Meyer
Als een gepassioneerd pleitbezorger van inclusief leiderschap, gaf Bruder het startsein voor de aanstelling en ontwikkeling van GPJ's eerste DEI (Diversiteit, Equity en Inclusie) leider en ondersteunde zij de ontwikkeling van de employee resource groups (ERGs) van het bureau om gelijkheid en een gevoel van erbij horen binnen de organisatie te bevorderen.
"GPJ is al vele jaren mijn thuis, en het is de plek waar ik de carrière heb opgebouwd waar ik vandaag zoveel van houd. Ons succes is altijd gebaseerd geweest op de kracht van onze klantrelaties, onze cultuur van samenwerking en ons vermogen om voorop te lopen in veranderingen. Ik ben enthousiast om dit uitzonderlijke team te leiden naar een toekomst die wordt gekenmerkt door creativiteit, intelligentie en purpose." - Fiona Bruder
Bruder is ook toegewijd aan samenwerking tussen de verschillende bureaus binnen The Project Worldwide alliantie, waarbij ze een sleutelrol speelt in het afstemmen van strategie en innovatie om ervoor te zorgen dat klanten profiteren van een volledig geïntegreerd, end-to-end aanbod.
"Fiona is veel meer dan alleen een partner geweest – ze is een integraal onderdeel van ons team geworden. Door elke evolutie en elk belangrijk moment heen heeft GPJ als een vertrouwde merkadviseur aan onze zijde gestaan, waarbij ze consequent onze visie in werkelijkheid omzette, innovatie in alles wat we doen stimuleerde en onze verwachtingen overtrof. We zijn ontzettend blij om Fiona in deze nieuwe rol te zien stappen en GPJ een spannend en inspirerend volgend hoofdstuk in te leiden." - Colleen Bisconti, VP of Events and Experiences bij IBM.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.