Beurzen, LiveWire

DPG Media kiest See Tickets als vaste ticketingpartner voor haar publieksbeurzen

Entree Zomerweek Libelle en Margriet

DPG Media heeft See Tickets uitgekozen als vaste ticketingpartner voor haar grote publieksbeurzen, waaronder de Zomerweek en de Winterfair van Libelle en Margriet. Met deze samenwerking willen beide partijen bezoekers vanaf het eerste contactmoment een gebruiksvriendelijke en herkenbare ervaring bieden.

“Voor onze doelgroep is het belangrijk dat het aankoopproces duidelijk en gemakkelijk is”, aldus Maaike Rietbergen, Manager Events bij DPG Media. “Met See Tickets kunnen we inspelen op die behoefte. De samenwerking voelt prettig: ze denken actief mee en verdiepen zich in de doelgroepen van onze events”

.Bezoeker centraal

Ook See Tickets is positief over de intensivering van de samenwerking. Marijke van den Bosch, CEO van See Tickets Benelux, zegt: “We werken al langere tijd met DPG Media samen in verschillende vormen. Het is mooi dat we nu ook voor hun grote publieksbeurzen een waardevolle rol kunnen spelen. Samen bouwen we aan evenementen die inhoud en beleving combineren en waar de bezoeker vanaf het eerste moment centraal staat.”

.
 
 
 
 


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief