Congressen, LiveWire
Convention Bureau Event Park Amsterdam heeft haar nieuwe brandfilm 'The Next Destination' gelanceerd. De verhalende video is op donderdag 9 oktober om 09.00 uur live gegaan via het officiële YouTube-kanaal van het congresbureau.
De film is een cinematografische verbeelding van de zoektocht van een ervaren meeting planner naar de perfecte congresbestemming. Terwijl bekende namen als Singapore, Wenen, Barcelona en Amsterdam lonken met hun voorspelbare zekerheid, leidt zijn zoektocht onverwacht naar een onbekende regio vol mogelijkheden: Event Park Amsterdam. Een groene bestemming waar ruimte, rust en bereikbaarheid samenkomen met internationale allure, warme gastvrijheid en creatieve energie - op slechts twintig minuten van Amsterdam en direct naast internationale luchthaven Schiphol.
In een race tegen de klok - gejaagd door budgetten, belangen en een veeleisend directieteam – wordt de meeting planner op een mysterieuze, nauwelijks verkende regio gewezen. Onbekend terrein. Geen garanties. Maar ook: mogelijkheden. Verrassende locaties, warme gastvrijheid, een culturele smeltkroes vol karakter en charme - op slechts enkele minuten rijden van een wereldstad.
Zijn instinct schreeuwt 'ja, maar zijn hoofd twijfelt. Kiest hij voor zekerheid... of voor lef? Eén beslissing. Eén bestemming. En de wereld kijkt mee.
“We willen meeting planners wereldwijd inspireren om verder te kijken dan de gebaande paden”, zegt Michiel Smilde, destinatiemanager van Convention Bureau Event Park Amsterdam. “Onze regio combineert het beste van twee werelden: de internationale uitstraling van Amsterdam en de rust, ruimte en efficiëntie van gemeente Haarlemmermeer. Dat maakt het een slimme, duurzame én verrassende keuze voor impactvolle meetings en congressen.”
'The Next Destination' is geen klassieke promotievideo, maar een verhalende film vol keuzes, contrasten en ontdekkingen – een ode aan lef, visie en verbeelding. Onder het motto 'Meet Smarter – Stay Greener' nodigt Event Park Amsterdam meeting planners uit om nieuwe bestemmingen te ontdekken en duurzame keuzes te maken.
De productie kwam tot stand in nauwe samenwerking met de 42 hotel-, locatie- en leverancierspartners van Convention Bureau Event Park Amsterdam. Samen tonen zij de kracht van regionale samenwerking en het brede aanbod aan hoogwaardige faciliteiten, gastvrijheid en creativiteit dat de regio te bieden heeft.
Met deze lancering onderstreept het bureau zijn ambitie om Event Park Amsterdam internationaal te positioneren als de groene en duurzame meeting- en congresregio van de Metropoolregio Amsterdam – Bereikbaar, Beschikbaar & Betaalbaar.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.