Festivals

Desperados biedt unieke zomerbaan voor festivalganger

Desperados Ignite Your Latin Vibe

Desperados introduceert deze zomer een nieuw festivalconcept, waarvoor het merk op zoek is naar naar een ‘Head of Latin Vibe’-een unieke zomerbaan voor één energieke festivalganger die de Latin sfeer op festivals tot leven moet brengen. 

Met de campagne, die de naam ‘The Beer with Latin Vibe’ draagt, wil Desperados de spontaniteit en het ritme van Latijns-Amerikaanse straatfeesten naar Nederlandse festivals brengen, zoals Pinkpop, Solar en Down The Rabbit Hole. Het is een uitwerking van de vorig jaar augustus verlengde partnership tussen bierbedrijf Heineken en festivalorganisator Mojo.

Het festivalconcept, Avenida Desperados, transformeert festivalterreinen tot kleurrijke Latijns-Amerikaanse feeststraten, compleet met bodega’s, balkons, muurschilderingen, speakers en Latin beats.

Head of Latin Vibe

De functie van Head of Latin Vibe is bedoeld voor iemand van 25 jaar of ouder die barst van de energie, graag content maakt en de ultieme festivalervaring kent. De gelukkige krijgt vier maanden lang betaald toegang tot meer dan tien grote festivals, een Desperados-outfit, een +1-ticket, campingplekken bij meerdaagse festivals en training van social media-experts. De Head of Latin Vibe beoordeelt de Latin sfeer op festivals, maakt hiervan verslag en deelt deze ervaringen via social media.

Merkcampagne

De campagne draait niet alleen om bier, maar vooral om het uitdragen van een levenshouding, stelt Wietske de Bruin van Desperados Nederland. “We willen de Latin spirit, die ook in het Desperados bier zelf zit, dan ook niet gewoon vertellen, maar echt tot leven brengen. Met onze nieuwe campagne willen we laten zien dat er zoveel mooie dingen kunnen gebeuren als we de to do-lijstjes even parkeren en meegaan met het moment. En een festival is dan de ideale plek om dit zelf te ervaren. Op z’n Desperados: energiek, onverwacht en vol lef. Maar iemand moet dit spontane feestje vormgeven, en naar die persoon is Desperados op zoek.”

Dansmoves tonen

Solliciteren kan door dansmoves te laten zien op het speciaal voor de campagne gemaakte nummer ‘Guao Guao’, een samenwerking tussen de Colombiaanse Latin Grammy-winnaar Ovy On The Drums en de Venezolaanse rapper Micro TDH. De vacature sluit op 23 mei. 


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief