Albron en Hutten ronden fusie af en richten zich op gezamenlijke groei

Mark Hartmans en Bob Hutten

De overname van Hutten door branchegenoot Albron is afgerond, waarmee beide bedrijven hun krachten bundelen voor een toonaangevende positie in de Nederlandse catering– en foodservicebranche. Beide bedrijven benadrukken dat hun gezamenlijke missie gericht is op duurzame groei, vernieuwing en maatschappelijke impact, waarbij kwaliteit van eten en drinken centraal blijft staan.

Sterke merken

De combinatie van Hutten en Albron levert een bedrijf op met ruim 1.100 locaties en meer dan 7.000 medewerkers. De initiatiefnemers stellen dat ‘het beste van twee werelden samenkomt’: Albron’s expertise in exploitatie van horeca- en leisureconcepten en Hutten’s specialisatie in ambachtelijke bedrijfs- en zorgcatering.

Door deze samenwerking blijven sterke merken als De Verspillingsfabriek, House of Inclusion, Smaakchef en Sign Language Coffee Bar behouden, en ook het Hutten Culinair Centrum blijft bestaan. 

Innovatie en inclusiviteit

De culturen van Hutten en Albron, beide bekend om hun betrokkenheid bij medewerkers en opdrachtgevers, sluiten volgens de directies goed op elkaar aan. De nieuwe organisatie wil zich onderscheiden door samen te investeren in innovatie en inclusiviteit.

Het dealproces is nu afgerond; de komende periode wordt gebruikt om de integratie gefaseerd vorm te geven. Voor medewerkers en klanten verandert er vooralsnog weinig. Beide merken blijven herkenbaar in de markt en trekken samen op in verdere professionalisering van hun dienstverlening.


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief